petak, 10. kolovoza 2018.

Mitovi i legende

Iliti predrasude jednog četrnaestogodišnjaka.

Danas smo naše dijete i ja išli u kupovinu tenisica za tzk i borosane za mene. Startasice smo kupili relativno brzo. A borosane...Kako mi nije odgovarao ili broj ili šara -odlučila sam kupiti one vulgaris i urediti ih po svom. Došli kući, ja uzela bijeli marker i s djetetom tražim ideju što i kako nacrtati, napisati. Napokon sam na Pinterestu našla motiv koji bih možda htjela. Tada će mi tinejdžer da to baš i nije za mene. Jer sam prevalila 40. Prevalila sam ja to davno, ali...
U pitanju su bile riječi tipa: Hope, Love, Chill...
Baš mu to nije trebalo. Zna on mene tako zaskočiti i zakočiti. Razmislila sam o motivu i došla do zaključka da mi uz garderobu ipak više idu cvijeće i listovi .

Kad sve zbrojim i oduzmem pitam se nije li on ipak u startu to predvidio i nesvjesno mi sugerirao ono na što sam se odlučila? Ili sam ja ipak pod utjecajem njegove sugestije pokleknula? Hm... Morat ću to prespavati.


Nema komentara:

Objavi komentar

Mitovi i legende